اخبار

.



🔹پیش از ظهر امروز با حضور رییس دانشکده علوم پزشکی آبادان، معاون درمان، و جمعی از مدیران این دانشکده از اعضای هیات مدیره موسسه خیریه امدادگران عاشورا در آبادان و خرمشهر تقدیر شد

به گزارش خبرنگار وب دا، در ابتدای این برنامه گزارشی از سوی مسئولین موسسه دو شهرستان آبادان و خرمشهر در خصوص اقدامات و عملکرد یک سال گذشته ارائه شد و در ادامه نیز رئیس دانشکده علوم پزشکی آبادان ضمن تقدیر از خدمات شایسته و ارزشمند مجموعه دست اندرکاران موسسه خیریه امدادگران عاشورا در این دو شهر گفت: این موسسه منشأ خدمات بسیار خوبی به جامعه هدف خصوصاً خانواده‌های بیماران سرطانی و صعب العلاج در منطقه بوده است.

دکتر سلمان زاده افزود: این خدمات، کمک‌ها و مساعدت‌های موسسه خیریه امدادگران عاشورا در سطح منطقه در موضوع سیل سال گذشته و امسال در بحث کرونا و کمک های مؤمنانه موجبات رضایتمندی مردم بویژه جامعه هدف را به دنبال داشته که جای تقدیر و تشکر از این عزیزان دارد.

این مقام مسئول یادآورشد: دانشکده علوم پزشکی آبادان نیز در زمینه کمک و مساعدت به بیماران تحت پوشش این موسسه خیریه نهایت تلاش خود را به کار خواهد گرفت و در این راه از تمام ظرفیت‌‌ها برای مساعدت به جامعه هدف استفاده می‌کند.

گفتنی است در ادامه سایر اعضاء حاضر در این برنامه ضمن تشریح دیدگاه‌ها و نقطه نظرات خود در رابطه با مباحث مطرح شده؛ به بیان پیشنهادات و نظرات خود در خصوص ارائه خدمات هرچه بهتر به مددجویان پرداختند.

در پایان این دیدار نیز با اهدای لوح تقدیر به اعضای هیات مدیره این موسسه از تلاش و زحمات آنان قدردانی شد.
 

بیشتر
تعداد بازديد اين صفحه: 251886
تعداد بازديد کنندگان سايت: 110322957 تعداد بازديد زيرپورتال: 818160 اين زيرپورتال امروز: 103 سایت در امروز: 35672 اين صفحه امروز: 17