اخبار
1401/6/1 سه‌شنبه
پیام تبریک معاونت توسعه دانشگاه به مناسبت روز پزشک
معاونت توسعه دانشگاه علوم پزشکی آبادان، دکتر افشین دریانبرد در پیامی به مناسبت زادروز شیخ الرئیس ابوعلی سینا، روز پزشک را به جامعه پزشکی دانشگاه، اساتید، اعضای هیأت علمی و پزشکان شاغل در دانشگاه تبریک گفت.

.

به گزارش خبرنگار وبدا از  آبادان، امروز سه شنبه 1/6/1401 ، همزمان با زادروز شیخ الرئیس ابوعلی سینا و روز پزشک، معاونت توسعه، مدیریت منابع و برنامه ریزی دانشگاه علوم پزشکی ابادان در پیامی ، این مناسبت را به جامعه پزشکی دانشگاه علوم پزشکی ابادان تبریک گفت.



در این پیام امده است:

                                                                  
          
 پزشکان ضامن سلامت جامعه و به عنوان تامین کنندگان امنیت روحی بیماران، فرشتگان نجاتی هستند که درد جسم را با روح بلندشان در سایه الطاف الهی التیام می بخشند و آسایش و آرامش خاطر خود را در راه تامین سلامت بیمارن هزینه می نمایند.

درود بر شما انسانهای فرهیخته، وارسته و ایثارگری که با همت والا، دانش و توان تخصصی خود علاوه بر تربیت و آموزش نیروی متخصص درعرصه سلامت، عاشقانه و متعهدانه بر بالین بیماران حاضر می شوید تا واسطه ای باشید که خداوند شفای دردمندان را با دستهای شما به آنان هدیه کند و این افتخاری است بس بزرگ و نعمتی است که شکرانه بسیار دارد.

اینجانب برخود لازم می دانم ضمن گرامیداشت این روز، از صمیم قلب ، زحمات ، جانفشانی ها و تلاشهای شبانه روزی  یکایک شما پزشکان همکار در دانشگاه علوم پزشکی آبادان و اعضای هیات علمی، و تمامی مدافعان عرصه سلامت،  تشکر وقدردانی نموده و از خداوند متعال برای تمامی شما عزیزان  توفیقات روزافزون و عزت توآم با سلامتی و سعادتمندی مسئلت دارم.

 
                                                                                            دکتر دریانبرد
كلمات كليدي : روز پزشک , ابوعلی سینا , کرونا , مدافعان سلامت , فرشتگان نجات

بیشتر
تعداد بازديد اين صفحه: 234757
تعداد بازديد کنندگان سايت: 108858885 تعداد بازديد زيرپورتال: 773846 اين زيرپورتال امروز: 271 سایت در امروز: 79050 اين صفحه امروز: 47