اخبار

.

رئیس دانشکده علوم پزشکی آبادان از برگزاری نهمین کنگره ملی تروما و طب رزم در بیمارستان صحرایی فاطمه الزهرا(س) چوئبده خبر داد.

رئیس دانشکده علوم پزشکی آبادان از برگزاری نهمین کنگره ملی تروما و طب رزم در بیمارستان صحرایی فاطمه الزهرا(س) چوئبده خبر داد.

به گزارش خبرنگار وب‌دا از آبادان، دکتر شکراله سلمان‌زاده، در حاشیه برگزاری نشست هماهنگی این کنگره اظهار داشت: کنگره ملی تروما و طب رزم و هفتمین آیین اعطای جایزه ملی شهید رهنمون به مدت 3روز از ششم اسفندماه لغایت 8اسفند سالجاری برگزار می‌شود.

وی اضافه کرد: این رویداد با حضور جراحان و متخصصان و مدیران حوزه سلامت و طب رزم برای انتقال تجارب دوران دفاع مقدس در این حوزه به نسل جدید و دانشجویان رشته‌های پزشکی شکل اجرایی به خود می‌گیرد.

در ادامه دکتر سردار احمد عبدالهی، معاون بهداشت و درمان سپاه نیز اهداف برگزاری این رویداد را تجلیل از شهدای عرصه بهداشت و درمان، پزشکان، پرستاران و بهیاران ایام دفاع مقدس، انتقال فرهنگ جهاد شهادت به دانشجویان، الگوسازی برای نسل جوان و معرفی بیشتر خوزستان به ویژه چوئبده به عنوان سرزمین ایثار و شهادت؛ برشمرد.

در پایان نشست هماهنگی کنگره ملی تروما و طب رزم و هفتمین آیین اعطای جایزه ملی شهید رهنمون، بازدید از بیمارستان صحرایی حضرت فاطمه زهرا(س) صورت گرفت.

بیمارستان صحرایی حضرت فاطمه زهرا(س) در طول 8سال دفاع مقدس 8بار تخریب شد و هر بار بازسازی شد و در مدار خدمت به رزمندگان اسلام قرار گرفت.

این منطقه محل شهادت 180 شهید بزرگوار دفاع مقدس است.


بیشتر
تعداد بازديد اين صفحه: 234751
تعداد بازديد کنندگان سايت: 108851638 تعداد بازديد زيرپورتال: 773823 اين زيرپورتال امروز: 249 سایت در امروز: 71803 اين صفحه امروز: 41