اخبار

.


آیین معارفه قائم مقام و معاون درمان جدید دانشکده علوم پزشکی آبادان در محل سالن اجتماعات ستاد این دانشکده برگزار شد.

آیین معارفه قائم مقام و معاون درمان جدید دانشکده علوم پزشکی آبادان در محل سالن اجتماعات ستاد این دانشکده برگزار شد.

به گزارش خبرنگار وب‌دا از آبادان، دکتر شکراله سلمان‌زاده، رئیس دانشکده علوم پزشکی آبادان در ابتدایی این آیین به عنوان نخستین سخنران اظهار کرد: مقوله درمان بسیار پیچیده و این حوزه از چند جهت حائز اهمیت است.

وی با بیان این مهم که فعالان درمان با جان انسان سر و کار دارند، گفت: شاید یکی دیگر از تفاوت‌های خدمت در این بخش سر و کار داشتن با طیف وسیعی از افراد با روانشناسی‌های مختلف باشد.

رئیس دانشکده علوم پزشکی آبادان بیان کرد: به خاطر پیچیدگی‌های حوزه درمان این تفکر وجود داشته باشد که هر کس بتواند یک بیمارستان را مدیریت کند می‌تواند یک کشور را مدیریت کند.

وی ادامه داد: نظارت مستمر بر بیمارستان‌ها، کلینیک‌ها و بخش‌های خصوصی نیازمند یک مدیریت ویژه است که دکتر جانبی در این سالها به خوبی از عهده آن برآمد، ایشان هر کجا بودند منشا خیر و برکت شدند و برای خدمات شبانه‌روزی از وقت، جسم، خانواده و زندگی شخصی هزینه کردند.

دکتر سلمان‌زاده خاطرنشان کرد: با توجه به شرایط کنونی و با نگاه به این موضوع که در حال گذار برای تبدیل شدن به دانشگاه هستیم، مقرر شد از مدیری توانمند مثل دکتر جانبی در کنار خودمان بهره بگیریم و در عین حال از تجربیات ارزنده دکتر شریعتی در حوزه‌های مختلف بهره گرفته تا به عنوان معاون درمان شاهد فعالیت ایشان باشیم که برای هر 2بزرگوار در جایگاه جدید آرزوی موفقیت می‌کنم.

در ادامه دکتر حجت‌اله جانبی، معاون درمان پیشین و قائم مقام جدید دانشکده علوم پزشکی آبادان نیز اظهار کرد: خداوند متعال را به خاطر داشتن همکارانی مثل شما سپاسگزار هستم و همواره زیر سایه معلمی دکتر سلمان‌زاده درس گرفته و به خاطر اعتمادی که به بنده داشتند قدردان ایشان هستم.

وی اضافه کرد: اگر موفقیتی در حوزه درمان حاصل شده است نتیجه تلاش و همدلی تمامی همکاران بنده بوده است و این اعتقاد را دارم در زمان موفقیت به جای آینه باید پنجره را باز و به همکاران نگاه کرد.

قائم مقام جدید دانشکده علوم پزشکی آبادان ادامه داد: از دکتر شریعتی به خاطر قبول سکان استراژیک کشتی معاون درمان تشکر می‌کنم و امیدوارم که با همیاری سایر همکاران و معاونت‌های مختلف، شاهد موفقیت ایشان در جایگاه تازه باشیم.

همچنین دکتر هوشان شریعتی، معاون جدید درمان دانشکده علوم پزشکی آبادان از دکتر سلمان‌زاده به خاطر حسن اعتماد ایشان و از همکاران سابقش در بیمارستان آیت‌اله طالقانی تشکر و بیان کرد: بنده به عینه شاهد تلاش‌های خالصانه دکتر جانبی و همکاران ایشان در معاونت درمان بودم و امیدوار هستم که بتوانم ادامه‌دهنده راه ایشان باشم.

کاهش میزان مرگ مادر باردار، اقدامات علمی و عملی در راستای ارتقای گردشگری سلامت، دسترسی آسان به خدمات تخصصی و فوق تخصصی، کاهش اعزام بیماران به مرکز استان، تجهیز اتاق‌های عمل، آموزش مدون به مراجعه‌کنندگان، ارتباط با معاونت‌های مختلف و همچنین ارتباط مستمر با ارگان‌های دیگر از جمله منطقه آزاد اروند، بهداشت و درمان صنعت نفت و تامین اجتماعی، کاهش مرگ نوزاد، تسهیل در راه‌اندازی مراکز خصوصی در چارچوب قوانین وزارت بهداشت، نظارت بر کلینیک‌ها، بخش‌های خصوصی و مطب‌ها، تقویت پدافند غیرعامل و تلاش برای رضایتمندی همکاران؛ اقداماتی بود که دکتر شریعتی از آنها به عنوان برخی از برنامه‌هایش در معاونت درمان دانشکده علوم پزشکی آبادان یاد کرد.

حجت‌الاسلام والمسلمین ابراهیمی‌پور، امام جمعه آبادان، دکتر عبدالهی، معاون درمان سپاه کشور، معاون فرماندار آبادان، مدیر محیط ‌زیست، بهداشت و سلامت منطقه آزاد اروند و جمعی از معاونان و مدیران دانشکده علوم پزشکی آبادان در این آیین حضور داشتند.

در پایان مراسم به صورت رسمی دکتر حجت‌اله‌جانبی به عنوان قائم مقام و دکتر هوشان شریعتی به عنوان معاون درمان دانشکده علوم پزشکی آبادان ابلاغ خود را دریافت کردند.

 

 

بیشتر
تعداد بازديد اين صفحه: 234759
تعداد بازديد کنندگان سايت: 108861117 تعداد بازديد زيرپورتال: 773849 اين زيرپورتال امروز: 274 سایت در امروز: 81282 اين صفحه امروز: 49