اخبار
1398/7/15 دوشنبه معاون غذا و دارو دانشکده علوم پزشکی آبادان خبر داد
بیش از ٥٢ تن برنج غیر قابل مصرف در شادگان معدوم شد
معاون غذا و دارو دانشکده علوم پزشکی آبادان از معدوم‌سازی برنج غیر قابل مصرف به وزن بیش از ٥٢ تن در بندر شادگان با حمايت دادستان شهرستان خبر داد.

.

به گزارش روابط عمومی معاونت غذا و دارو آبادان:

دکتر هدا مجیری معاون غذا و دارو دانشکده علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی آبادان از معدوم‌سازی محموله‌ای برنج غیر قابل مصرف به وزن بیش از52 تن  در بندر شادگان خبر داد.

وی افزود: نظر به درخواست گمرک شادگان در خصوص نمونه برداری از کالای برنج ،کارشناسان این معاونت در اسرع وقت نسبت به نمونه برداری اقدام نمودند که  براساس نتایج آزمایشگاهی جوابیه غیر قابل مصرف انسانی حاصل گردید و براساس استعلام انجام‌شده از اداره دامپزشكي قابليت مصرف دامي آن نيز مردود اعلام شد.

دکتر مجیری اضافه کرد :به اهمیت موضوع و سلامت مصرف کننده موضوع توسط کارشناس نظارت بر مواد غذایی و امور حقوقی بررسی گردید و بعلت مضر بودن به سلامت مصرف کننده در گمرک شادگان توقیف شد که پس از انجام مراحل قانونی و قضایی در حضور دادستان شادگان منهدم گردید .

وی در پایان خاطر نشان کرد: شهروندان در صورت مشاهده هرگونه تخلف بهداشتی موضوع را برای پیگیری و برخورد قانونی از طریق شماره تماس 06153329017 به واحد رسیدگی به شکایات معاونت غذا و دارو آبادان اطلاع دهند.


تعداد بازديد اين صفحه: 164459
تعداد بازديد کنندگان سايت: 103487354 تعداد بازديد زيرپورتال: 3488088 اين زيرپورتال امروز: 4685 سایت در امروز: 152477 اين صفحه امروز: 17