اخبار

.

قائم مقام معاون درمان دانشکده علوم پزشکی آبادان  از پلمپ یک  مركز ارائه خدمات آرایشی و  زيبايي به دلیل   مبادرت به مداخله در امور پزشکی  خبر داد .
به گزارش روابط عمومی معاونت درمان یک مرکز  ارائه خدمات آرایشی  زيبايي که انواع  مداخلات پزشكي در  قالب زيبايي، پوست و مو را بدون داشتن صلاحیتهای پزشکی و مجوزهای قانونی  انجام می داد پس از شناسایی توسط کارشناسان واحد نظارت معاونت درمان با همراهی کارشناس امورحقوقی   و کارشناس معاونت بهداشت روز سه شنبه 12/6/1398 پلمپ شد.
دکتر ناصری پور قائم مقام معاون درمان دانشکده  در این خصوص گفت: در پی بازدیدهای میدانی کارشناسان نظارت بر درمان و احراز تخلف  مرکز زیبایی  و انجام  فعالیتهای غیر مجاز پس از طی مراحل  قانونی  از ادامه فعالیت  آن مرکز ممانعت به عمل آمد . وی افزود  انجام اعمال زیبایی که  در حوزه تخصصی پزشکی  قراردارند توسط افراد فاقد صلاحیت ، سلامت شهروندان را به خطر انداخته و ضایعات جبران ناپذیری برای مراجعان به این مراکز غیر مجاز بوجود خواهد آورد  .
وی، از مردم خواست، در صورت مشاهده هرگونه تخلف بهداشتی درمانی، سریعاً موضوع را به سامانه ۱۹۰ اطلاع دهند و یا به صورت حضوری موضوع را به کارشناسان نظارت بر درمان دانشکده  گزارش نمایند

بیشتر
تعداد بازديد اين صفحه: 250810
تعداد بازديد کنندگان سايت: 107506211 تعداد بازديد زيرپورتال: 812029 اين زيرپورتال امروز: 396 سایت در امروز: 177412 اين صفحه امروز: 68