اخبار

.

کمیته دانشگاهی استقرار نظام ارجاع  الکترونیک  با حضور رئیس دانشکده علوم پزشکی آبادان به همراه معاونین  درمان و  بهداشت  ، مدیر آمار و فناوری اطلاعات دانشکده ، نماینده بیمه سلامت و  تعدای از کارشناسان مرتبط در دفتر ریاست دانشکده برگزار گردید.

در این جلسه گزارش عملکرد چندماهه در خصوص آمادگی استقرار نظام ارجاع و فعالیتهای صورت گرفته از سوی دکتر جانبی معاون درمان و مهندس شرفی نماینده درمان در کمیته و مدیر آمار و فناوری اطلاعات ارائه گردید . معاون درمان در این جلسه ضمن تشریح فعالیتهای انجام شده  جمع آوری و بکارگیری تجارب موفق سایر دانشگاهها، رعایت و اجرای دستوالعمل ها و بخش نامه های مرتبط و ترسیم نقشه راه ، را گامهای اساسی موفقیت در اجرای این طرح و افزایش رضایتمندی مردم  دانست . سپس درزمینه  تسریع  روندهای اجرایی و عملیاتی شدن این فرایند مصوباتی صورت گرفت.  نظام ارجاع الکترونیک که در سه سطح اجرا می گردد در جهت دسترسی سریع، عادلانه و کم هزینه مردم به خدمات سلامت طراحی شده است.


بیشتر
تعداد بازديد اين صفحه: 250033
تعداد بازديد کنندگان سايت: 103704424 تعداد بازديد زيرپورتال: 806170 اين زيرپورتال امروز: 645 سایت در امروز: 132582 اين صفحه امروز: 27