اخبار

.

در راستای ارتقای سلامت مادران و پیشگیری از مرگ  ومیر مادری و پیرو استقرار نظام عوارض شدید بارداری کمیته دانشگاهی بررسی عوارض شدید بارداری تا 42 روز پس از زایمان با حضور جناب آقای دکتر جانبی معاون درمان دانشکده علوم پزشکی آبادان معاون فنی و کارشناسان معاونت بهداشت ، مدیران شبکه های تابعه ومدیران و کارشناسان بیمارستانهای تحت پوشش دانشکده در دفتر رئیس این  دانشکده برگزار گردید .

در این جلسه معاون درمان بر لزوم وجود همت جمعی در خصوص استقرار کامل برنامه و شناساییی کلیه مادرران پرخطر پیش از بروزعوارض شدید بارداری و رویکرد تیمی در تشخیص و درمان به موقع مادران دچار عوارض بارداری  تاکید نمود .

در ادامه خانم خوایت مسئول واحد مامایی معونت درمان به بیان جزئیات بیشتری از برنامه و آمار عوارض شدید شناسایی شده در سال 96 و بهار 97 پرداخت و در ادامه دو پرونده عوارض شدید بارداری توسط اساتید هیات علمی عضو کمیته مورد بحث و بررسی قرار گرفت و در پایان با ارائه راهکارهایی جهت پیشگیری از بروز موارد مشابه از پزشکان و تیم درمانی مسئول نجات جان مادران باردار تقدیر بعمل آمد .


بیشتر
تعداد بازديد اين صفحه: 250939
تعداد بازديد کنندگان سايت: 107772697 تعداد بازديد زيرپورتال: 812621 اين زيرپورتال امروز: 115 سایت در امروز: 54089 اين صفحه امروز: 8