كوچك يا بزرگ كردن بخش :.منو اشيا عمودي
صفحه اصلي
آخرین خبر
اخبار
اسلایدر
اطلاعیه
بازديدها
بنر
تقويم
جستجو
حدیث روز
رسانه های محلی
رويدادهای کشوری
کارگاه آموزش
گزارش تصویری
متون عمومي
منو
منو
منوی فوتر
نظر خواهي
ورود
اخبار
1398/5/28 دوشنبه
برگزاری جشن عید غدیر خم در دانشکده علوم پزشکی آبادان
جشن عید ولایت شیعیان جهان، عید غدیر خم دقایقی پیش در سالن اجتماعات دانشکده علوم پزشکی آبادان برگزار شد.

.

جشن عید ولایت شیعیان جهان، عید غدیر خم دقایقی پیش در سالن اجتماعات دانشکده علوم پزشکی آبادان برگزار شد.

به گزارش خبرنگار وب‌دا از آبادان، در این آیین مذهبی ابتدا دکتر شکراله سلمان‌زاده، رئیس دانشکده علوم پزشکی آبادان به عنوان میزبان از ویژگی‌های این عید بزرگ و همچنین سجایای اخلاقی مولای متقیان، امام علی(ع) گفت.

اجرای تواشیح، برگزاری مسابقه مذهبی با موضوع غدیر، پخش کلیپ موضوعی و مداحی عیسی جیشی، از مداحان اهل بیت دانشکده علوم پزشکی آبادان از بخش‌های دیگر این جشن بودند.

علاوه بر دکتر سلمان‌زاده، جمعی از معاونان، مدیران و کارمندان این دانشکده نیز حضور داشتند.

همچنین در آستانه عید سعید غدیر خم و دهه ولایت و امامت مراسم جشنی در سالن پنج مهر مرکز بهداشت شهرستان آبادان به میزبانی این مرکز برگزار شد.

مهندس ربیحاوی، رئیس مرکز بهداشت آبادان نیز ضمن عرض تبریک و گرامیداشت این روز خجسته و دهه ولایت اظهار داشت: روزی در آن معصیت خدا نباشد عید است پس مهمترین راه عدم معصیت رعایت حق‌الناس است که خداوند برای بندگانش قرار داده است.

در این برنامه فرهنگی، سخنران دعوت شده به اهمیت برپایی مراسمات فضیلت‌خوانی امیرالمومنین علیه السلام تاکید و گوشه‌ای از دسیسه‌های دشمنان و کوتاهی دوستان در نشر فضایل این امام همام را تشریح کرد.

مداحی و برگزاری مسابقه حفظ 10سوره از جزِ 30 و حدیث غدیر بخشی دیگر از این مراسم نورانی بود و در پایان از نفرات برتر با تقدیم هدایایی تقدیر به عمل آمد.


نسخه قابل چاپ
بیشتر