اخبار
1398/6/9 شنبه
20 کارمند نمونه دانشکده علوم پزشکی آبادان تقدیر شدند
20 کارمند نمونه دانشکده علوم پزشکی آبادان تقدیر شدند

.

به مناسبت روز کارمند و هفته دولت 20 کارمند نمونه دانشکده علوم پزشکی آبادان تقدیر شدند.

به گزارش خبرنگار وب‌دا از آبادان، دکتر شکراله سلمان‌زاده صبح امروز در آیین تقدیر از کارمندان نمونه دانشکده علوم پزشکی آبادان ضمن گرامی داشتن یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر و هفته دولت، اظهار داشت: کارمندان عزیز ضمن خدمت به خلق خدا و مردم در مسیر گره‌گشایی از مشکلات ایشان و آسایش جامعه گام برمی‌دارند.

وی اضافه کرد: کارمندان جایگاه ویژه‌ای را در جامعه دارند و اگر تلاش ایشان نبود کارها پیش نمی‌رفت و این عزیزان در عرصه سلامت نیز جایگاه ویژه‌تری خواهند داشت به این خاطر که این عرصه حوزه وسیعی از بهداشت، پیشگیری، مراقبت از مادر و کودک تا درمان و تا تربیت افراد شایسته  را در بر می‌گیرد و شاید هیچ حوزه‌ای این میزان از وسعت را نداشته باشد.

رئیس دانشکده علوم پزشکی آبادان با تاکید بر فرمایشات مقام معظم رهبری که سلامتی در راس همه امور است بیان کرد: ما در حوزه سلامت با کالا سر و کار نداریم و سر و کار ما با سلامتی و جان افراد است به همین خاطر وظیفه‌مان سنگین‌تر جلوه می‌کند.

وی به تیمی بودن کار در عرصه سلامت اشاره کرد و گفت: اگر امروز در اتاق عمل‌های ما جراحی‌های بزرگ صورت می‌گیرد و یا اینکه در اورژانس خدمات به نحو شایسته ارائه می‌شود تنها حاصل زحمات پرسنل اتاق عمل و اورژانس نیست و کارمندان نیز به عنوان نیروهای پشتیبان در این مسیر نقش پررنگی را ایفا می‌کنند.

دکتر سلمان‌زاده خاطرنشان کرد: اتفاقات خوبی مثل جذب پزشکان متخصص و فوق تخصص، کسب رتبه‌های مختلف، سربلند بودن در آزمون‌هایی مثل سیل اخیر، حضور کاروان راهیان نور و راهپیمایی عظیم اربعین حسینی و عاشقان سید و سالار شهیدان؛ توسط دانشکده علوم پزشکی آبادان مدیریت شده است که نقش کارمندان این دانشکده در سربلندی در رویدادهای یادشده بسیار تاثیرگذار بوده است.

در این آیین که در سالن اجتماعات دانشکده علوم پزشکی آبادان با حضور جمعی از معاونین، مدیران و کارمندان این دانشکده برگزار شد  از 20کارمند نمونه این مجموعه در حوزه‌های مختلف تقدیر شد.

در پایان مراسم از پیشنهاددهندگان برتر دانشکده علوم پزشکی آبادان نیز با لوح تقدیر قدردانی شد.

 

 


بیشتر
تعداد بازديد اين صفحه: 233789
تعداد بازديد کنندگان سايت: 103487908 تعداد بازديد زيرپورتال: 766452 اين زيرپورتال امروز: 212 سایت در امروز: 153031 اين صفحه امروز: 82